انتخابات هیئت امنای صندوق خیریه بلغان

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند
بنابر خواست و اراده باریتعالی و برای تجلی صفات رب العالمین موجوداتی آفریده شدند که نماینده و آیاتی از قدرت و عضمت الهی باشند. انسان را بعنوان اشرف مخلوقات قرارداده تا به واسطه ی اختیار و هوش خود سرشت و نهاد خود را چنان آماده نماید تاشایسته این مقام و منزلت باشد و آن امر را بخوبی به پایان برساند.
به فرمایش رسول خدا (ص) “توفیق و رستگاری انسان از بطن جامعه آغاز خواهد شد.”
همانطوریکه گفته اند یدالله مع الجامعه (دست خدا با جماعت است) زیرا انسان خارج از جماعت و به تنهایی قادر به ادامه حیات چنانکه باید و شاید نخواهد بود و نمی تواند به فلاح و رستگاری کامل برسد بلکه باید از جوشش و خروش از میان جماعت ظاهر گردد و به طغیان درآید، آدمی در میان امواج پرتلاطم جماعت به سوی کمال دست یابد و زمانی این توفیق بدست می آید که درون جامعه ذوب شود و خود را همسنگ دیگران نماید.
عدل خداوند حکم میکند که هر کس سزای اعمال خود را ببیند و زمانی فرارسد که ستمکاران از روی زمین پاک شده و نابود می گردند و زمین محفل صفا و صمیمیت خواهد شد، آن زمان پشیمانی سودی ندارد، تا دیر نشده باید به خود آییم و تا می توانیم به دیگران نیکی و احسان روا داریم پس بیایید دستها را در دست هم گذاشته و نیکی روا داریم که خوبی و نیکوکاری برفها و یخهای ناامیدی و یاس را ذوب ساخته و چشمه های مهر و محبت را جاری و ساری می سازد. ان شاءالله.

خَيْرُ مَا يُخَلِّفُ الرَّجُلُ بَعْدَهُ ثَلاثٌ , وَلَدٌ صَالِحٌ يَدْعُو لَهُ , وَصَدَقَةٌ تَجْرِي يَبْلُغُهُ أَجْرُهَا وَعِلْمٌ يُعْمَلُ بِهِ مِنْ بَعْدِهِ
بهترین چیزی که انسان بعد از خودش برجای می گذارد سه چیز است: فرزند خلفی که برایش طلب آمرزش کند، و روش نیکی که در آن از او پیروی شکد، و صدقه ای که بعد از او جریان و استمرار داشته باشد. (صدقه جاریه)

ضمن عرض تشکر و قدردانی از عزیزانی که در دوره های گذشته قبول زحمت نمودند و در جهت پیشرفت هر چه بهتر این امر صمیمانه تلاش کردند اعضای جدید را به شما معرفی میکنیم:

معرفی اعضای هئیت مدیره صندوق خیریه دور قبل و کنونی:

عنوان سمت دوره قبل دوره کنونی
رئیس آقای غلامرضا احراری آقای امیر احراری نوروزعلی
نائب رئیس آقای محمدتقی هوشمند آقای محمدتقی هوشمند
منشی خانم شبنم احراری خانم فریبا خوشخو
حسابدار خانم سکینه احراری آقای عبدالوهاب زینل پور
بازرسین آقای اسحاق محمدی، خانم مرضیه احراری آقایان غلامرضا احراری و شیخ محمد دبیری
اعضا آقایان شیخ محمد دبیری، بهمن آتشبار، زینل احراری آقایان سعید دبیری، محمدرفیع احراری و حامد حسینی

ضمن عرض تشکر از حامیان صندوق خیریه که طی دو ماه اخیر ما را در این امر خدا پسندانه یاری نموده اند باشد که خداوند همه ما را بسوی این امر هدایت فرماید.

با سپاس فراوان از:

برادران حسن پور، برادران هوشمند و آقای طاها ابراهیمی

 

جزاکم الله الخیر
هئیت امنای صندوق خیریه

پاسخی بگذارید