جلسه بهداشت محیط

در تاریخ 10/12/1392 شبنه شب با حضور تعدادی از جوانان، فرهنگیان و مسئولین دهیاری و شورا و امام جماعت و روحانیون با موضوع بهداشت محیط جلسه ای (در دار القرآن بلغان) برگزار شد.

ابتدا در خصوص محل دفن زباله صحبتهایی ارائه شد. در رابطه با جمع آوری و راه حلهای جمع آوری زباله پیشنهاداتی در جلسه مطرح شد، مقرر گردید دهیار محترم در رابطه با فردی که مسئول جمع آوری است بررسی هایی انجام داده و فردی معرفی نماید که جمع آوری زباله ها با نظم بهتری صورت گیرد. (در خصوص تعیین کارگر)

در رابطه با طرح پاکسازی محیط داخل روستا مقرر گردید گروههایی تشکیل شود و روستا به چند قسمت تقسیم شده و هر گروه قسمتی از محل را نظافت نماید و همچنین مقرر گردید مسئولین مدارس در رابطه با نیروهای کمکی برای طرح فوق سریعاً تعداد نفرات را به آقای هوشمند گزارش نمایند و در اولین فرصت سرگروه و تعداد اعضای گروه مشخص شده تا طرح پاکسازی محیط روستا از آلودگی به نحو شایسته انجام شود.

امضاء حاضرین در جلسه:

  • محمدتقی هوشمند، عبدالجلیل رجایی، شعیب رجایی، شیخ شمس الدین احراری، شیخ محمد دبیری، عبدالوهاب احراری حاجی عبدالعزیز، حامد حسینی، سلیمان احراری خواجه علی، عبدالسلام جمالی، احمد حسینی، عبدالغفور احراری عالی، سعید دبیری

یک دیدگاه برای ”جلسه بهداشت محیط

پاسخی بگذارید